Gå vidare till innehåll

Fri frakt | Klarna Checkout

    Vanliga frågor

    Klarna fungerar ej?
    Om det inte fungerar att betala med Klarna så prova istället att besöka hemsidan via webbläsare som Safari eller Google Chrome för att slutföra ditt köp. Fungerar det ändå inte så kan ni enkelt kontakta oss så hjälper vi dig.

    Kan jag ändra eller avbryta min order?

    Ja, om din order inte skickats iväg ännu. Kontakta vår kundtjänst snarast möjligt om du vill göra en ändring eller ta bort din order.

    Vad kostar frakten?
    Den är helt gratis, vi är medvetna om att frakten kan vara något av det jobbigare vid en beställning på nätet, speciellt när den utgör en stor andel av beställningens värde. Vi har löst det på ett smart sätt och har därför möjligheten att erbjuda våra kunder gratis frakt!

    Hur lång tid tar frakten?
    Normal leveranstid ligger på 8-12 arbetsdagar.

    Kan jag spåra min order?
    Ja det är möjligt via knappen ”Spåra din order” på hemsidan genom att du fyller i informationen där. Tänk dock på att försändelsen först är spårbar då den överlämnats till distributören och att det kan bli ett litet glapp i tid dessförinnan.

    Varför går det ej att spåra via Postnord?
    Det spårningsnummer som du spårar med på vår hemsida är ett internationellt nummer, det byts ofta ut av Postnord när paketet anlänt till Sverige. För att spåra ditt paket hos Postnord så behöver du deras eget spårningsnummer, det kan du hitta här. När du skriver in ditt spårningsnummer där får du ett alternativt nummer som går att använda hos Postnord. Observera dock att paketet först måste ha anlänt till Sverige.

    Varför har min leverans inte kommit inom angiven leveranstid?
    Normalt meddelar vi våra kunder om det skulle förekomma förseningar, har vi inte gjort det och dina varor ändå är sena så ber vi dig att kontakta vår kundtjänst så får vi kolla vidare på det.

    Hur sker leveransen av mitt paket?
    Beroende på paketets storlek så kommer det antingen direkt i din brevlåda eller annars till ditt närmaste postombud. Kommer det till ditt postombud så får du en avisering i samband med det. Normalt sett är det Postnord som övertar försändelsen i Sverige, men oavsett distributör så går det ut en avisering om paketet behöver hämtas ut hos ombud.

    Kan jag returnera min produkt?
    Givetvis, vår ambition är att alla ska få en så bra upplevelse som möjligt och känna sig nöjda med sitt köp, men om du inte är nöjd har du 30 dagars ångerrätt. För mer information kring denna vänligen se våra allmänna villkor, och mer rent praktiskt hur du går tillväga hittar du under Returer.

    Klarna faktura och ej mottagna varor?
    Har du inte fått dina varor innan sista betalningsdagen på fakturan så går du in och pausar fakturan inne på ditt klarnakonto. På så vis slipper du få en påminnelseavgift, och du kan vänta med att betala tills dina varor har kommit.

    Hittar du inte svar på din fråga?
    Kontakta vår kundtjänst så tar vi frågeställningen därifrån.

    Fri frakt

    Säker betalning

    30 Dagars returrätt

    Nöjdhetsgaranti